Prilagodba pristupačnosti

USLUGE UPRAVLJANJA I ADMINISTRACIJE PROJEKTA (Energetska obnova zgrade Doma zdravlja Zadarske županije – RJ Benkovac)

1. UPUTE PONUDITELJIMA ZA IZRADU PONUDE

 

OPĆI PODACI

1. PODACI O NARUČITELJU

Dom zdravlja Zadarske županije,

Ivana Mažuranića 28/B, HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

tel/fax: 023/239-800; 023/239-802

internetska adresa: www.dzzdzup.hr;

elektronička pošta: dzz@dzzdzup.hr

2. OSOBE ZADUŽENE ZA KONTAKT

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

a) Povjerenstvo: dzz@dzzdzup.hr; mkozul@dzzdzup.hr

 

3. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: JN-21-25

4. 4.POPIS GOSPODARSKIH SUBJEKATA S KOJIMA JE NARUČITELJ U SUKOBU INTERESA ILI NAVOD DA TAKVI SUBJEKTI NE POSTOJE U TRENUTKU OBJAVE DOKUMENTACIJE O NABAVI:

-OUTDOOR d.o.o., Zagreb, Krapinska 27, OIB 31759630177,

-BAREŠIĆ TOURS d.o.o., Kraljice Jelene 60, Pakoštane, OIB: 37313623100,

-ORDINACIJA DENTALNE MEDICINE, MISLAV RADOŠ, Zadar, Medulićeva 1, OIB: 91050049749,

-ORDINACIJI DENTALNE MEDICINE BRANKA RADOŠ, Zadar, Trpimirova obala 2, OIB: 15999841369

-MAREX, obrt za ugostiteljstvo, vlasnica: Tatjana Trzin Parić, OIB: 32714603109, Zadar, Obala kneza Trpimira 12/A

Sukladno odredbi članka 76. stavka 3. ZJN navedena društva ne mogu biti ponuditelj, član zajednice gospodarskih subjekata, niti podugovaratelj.

 

 

 

5. VRSTA POSTUPKA NABAVE: Jednostavna nabava za koju ne postoji obveza

primjene Zakona o javnoj nabavi.

6. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE: 26.000,00 eura bez PDV-a

7. VRSTA UGOVORA O JAVNOJ NABAVI (roba, radovi ili usluge): Ugovor o nabavi usluge.

8. SKLAPA LI SE UGOVOR O NABAVI ILI OKVIRNI SPORAZUM: Ugovor o nabavi

usluge.

9. ELEKTRONIČKA DRAŽBA: Elektronička dražba se ne provodi.

 

PODACI O PREDMETU NABAVE

10. OPIS PREDMETA NABAVE: Usluga upravljanja i administracije projekta

-Energetska obnova zgrade DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE - RJ BENKOVAC

 

11. OPIS I OZNAKA GRUPA PREDMETA NABAVE, AKO JE PREDMET NABAVE

PODIJELJEN NA GRUPE: Predmet nabave sukladno svojoj namjeni nije podijeljen na grupe a sve prema troškovniku/specifikaciji predmeta nabave

 

12. KOLIČINA PREDMETA NABAVE: Količine su točno iskazane u troškovniku predmeta nabave i ne mogu se mijenjati

 

13. TEHNIČKA SPECIFIKACIJA: Prema obrascu troškovnika/specifikacije predmeta

nabave

14. TROŠKOVNIK PREDMETA NABAVE: Obavezno popuniti sve navedene stavke u

troškovniku/specifikaciji predmeta nabave.

Troškovnik mora biti potpisan i ovjeren pečatom od strane gospodarskog subjekta.

15. MJESTO IZVRŠENJA RADOVA: Dom zdravlja Zadarske županije – RJ BENKOVAC

Stjepana Radića 14, 23 420 Benkovac

16. ROK IZVRŠENJA USLUGA ILI TRAJANJE UGOVORA ODNOSNO POČETAK I

ZAVRŠETAK NABAVE: Odmah po potpisu ugovora, završetak do provedbe cjelokupnog projekta

 

RAZLOZI ISKLJUČENJA PONUDITELJA

 

17. OSNOVE ZA ISKLJUČENJE GOSPODARSKOG SUBJEKTA I DOKUMENTI KOJIMA

GOSPODARSKI SUBJEKT DOKAZUJE ODSUTNOST OSNOVA ZA ISKLJUČENJE:

Svi dokazi koje Naručitelj zahtjeva u ovom poglavlju ponuditelji mogu dostaviti u izvorniku, u ovjerenoj ili neovjerenoj preslici i svi dokazi moraju biti na hrvatskom jeziku ili prevedeni na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja.

 

Javni naručitelj isključiti će gospodarskog subjekta iz postupka jednostavne nabave u bilo kojem trenutku tijekom postupka jednostavne nabave ako utvrdi da:

17.1. je gospodarski subjekt koji ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja je državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za:

a) sudjelovanje u zločinačkoj organizaciji, na temelju

– članka 328. (zločinačko udruženje) i članka 329. (počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruženja) Kaznenog zakona

– članka 333. (udruživanje za počinjenje kaznenih djela), iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03.,

105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i143/12.)

b) korupciju, na temelju

– članka 252. (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 253. (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 254. (zlouporaba u postupku javne nabave), članka 291. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 292. (nezakonito pogodovanje), članka 293. (primanje mita), članka 294. (davanje mita), članka 295. (trgovanje utjecajem) i članka 296. (davanje mita za trgovanje utjecajem) Kaznenog zakona

– članka 294.a (primanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 294.b (davanje mita u gospodarskom poslovanju), članka 337. (zlouporaba položaja i ovlasti), članka 338. (zlouporaba obavljanja dužnosti državne vlasti), članka 343. (protuzakonito posredovanje), članka 347. (primanje mita) i članka 348. (davanje mita) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03.,

190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

c) prijevaru, na temelju

– članka 236. (prijevara), članka 247. (prijevara u gospodarskom poslovanju), članka 256. (utaja poreza ili carine) i članka 258. (subvencijska prijevara) Kaznenog zakona

– članka 224. (prijevara), članka 293. (prijevara u gospodarskom poslovanju) i članka 286. (utaja poreza i drugih davanja) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br.

110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

d) terorizam ili kaznena djela povezana s terorističkim aktivnostima, na temelju

– članka 97. (terorizam), članka 99. (javno poticanje na terorizam), članka 100. (novačenje za terorizam), članka 101. (obuka za terorizam) i članka 102. (terorističko udruženje) Kaznenog zakona

– članka 169. (terorizam), članka 169.a (javno poticanje na terorizam) i članka 169.b (novačenje i obuka za terorizam) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97.,27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

e) pranje novca ili financiranje terorizma, na temelju

– članka 98. (financiranje terorizma) i članka 265. (pranje novca) Kaznenog zakona

– članka 279. (pranje novca) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97.,

27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.)

f) dječji rad ili druge oblike trgovanja ljudima, na temelju

– članka 106. (trgovanje ljudima) Kaznenog zakona

– članka 175. (trgovanje ljudima i ropstvo) iz Kaznenog zakona (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04., 84/05., 71/06., 110/07., 152/08., 57/11., 77/11. i 143/12.), ili

2. je gospodarski subjekt koji nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj ili osoba koja je član upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela ili ima ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta i koja nije državljanin Republike Hrvatske pravomoćnom presudom osuđena za kaznena djela iz točke 1. podtočaka od a) do f) ovoga stavka i za odgovarajuća kaznena djela koja, prema nacionalnim propisima države poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno države čiji je osoba državljanin, obuhvaćaju razloge za isključenje iz članka 57. stavka 1. točaka od (a) do (f) Direktive 2014/24/EU.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 17.1. gospodarski subjekt dokazuje izvatkom iz kaznene evidencije ili drugog odgovarajućeg registra ili, ako to nije moguće, jednakovrijedni dokument nadležne sudske ili upravne vlasti u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin, kojim se dokazuje da ne postoje osnove za isključenje iz članka 251. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/2016).

Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju navedeni dokumenti odnosno ako ne obuhvaćaju sve okolnosti iz članka 251. stavka 1. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, broj 20/2016 - u daljnjem tekstu: Zakon), oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

Izjavu daje osoba, odnosno ukoliko ih ime više onda sve osobe, koje su članovi upravnog, upravljačkog ili nadzornog tijela (npr. nadzorni odbor) ili imaju ovlasti zastupanja, donošenja odluka ili nadzora toga gospodarskog subjekta. Izjava mora biti na hrvatskom jeziku.

Obrazac Izjave naručitelj daje u Prilogu 5. dokumentacije/poziva za dostavu ponuda.

17.2. ako utvrdi da gospodarski subjekt nije ispunio obveze plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje:

  1. u Republici Hrvatskoj, ako gospodarski subjekt ima poslovni nastan u Republici Hrvatskoj, ili
  1. u Republici Hrvatskoj ili u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, ako gospodarski subjekt nema poslovni nastan u Republici Hrvatskoj.

Naručitelj neće isključiti gospodarskog subjekta iz postupka nabave ako mu sukladno posebnom propisu plaćanje obveza nije dopušteno ili mu je odobrena odgoda plaćanja.

Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz predmetne točke gospodarski subjekt u ponudi dostavlja:

  • Potvrdu porezne uprave ili drugog nadležnog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta kojom se dokazuje da ne postoje osnove za isključenje iz članka 252. stavka 1. Zakona.

Ako se u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin ne izdaju dokumenti ili ako ne obuhvaćaju sve okolnosti iz članka 252. stavka 1. Zakona, oni mogu biti zamijenjeni izjavom pod prisegom ili, ako izjava pod prisegom prema pravu dotične države ne postoji, izjavom davatelja s ovjerenim potpisom kod nadležne sudske ili upravne vlasti, javnog bilježnika ili strukovnog ili trgovinskog tijela u državi poslovnog nastana gospodarskog subjekta, odnosno državi čiji je osoba državljanin.

 

18. KRITERIJI ZA ODABIR GOSPODARSKOG SUBJEKTA (UVJETI

SPOSOBNOSTI)

Ponuditelji u postupku moraju dokazati sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti, tehničku i stručnu sposobnost, sve u skladu s odredbama Zakona i ovom Dokumentacijom.

 

18.1. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti, te dokumenti kojima

se dokazuje sposobnost

Ponuditelj mora u ponudi dostaviti dokaz o upisu u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta.

Upis u registar dokazuje se odgovarajućim izvodom, a ako se oni ne izdaju u državi

sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom

potpisa kod nadležnog tijela.

Ponuditelj izvodom iz registra dokazuje da je registriran za obavljanje predmeta

nabave.

18.2. Uvjeti ekonomske i financijske sposobnosti i njihove minimalne razine

Ne primjenjuje se.

18.3. Tehnička i stručna sposobnosti ponuditelja, te način na koji se dokazuje

sposobnost

Ne primjenjuje se.

 

PODACI O PONUDI

19. SADRŽAJ I NAČIN IZRADE PONUDE:

19.a) Ponuda mora sačinjavati:

- popunjeni, potpisan i ovjeren ponudbeni list

- dokumente kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje obvezni razlozi isključenja

sukladno odredbama dokumentacije o nabavi,

- tražene dokaze sposobnosti sukladno odredbama iz ove dokumentacije o nabavi

- popunjeni, potpisan i ovjeren obrazac troškovnika/predmeta nabave

19.b) Način izrade ponude

- Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ako zbog opsega ili drugih objektivnih

okolnosti ponuda ne može biti izrađena na način da čini cjelinu, onda se izrađuje u dva

ili više dijelova.

- Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.

- Ako je ponuda izrađena u dva ili više dijelova, svaki dio se uvezuje na način da se

onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.

- Ako je ponuda izrađena od više dijelova ponuditelj mora u sadržaju ponude navesti od

koliko se dijelova ponuda sastoji.

- Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i

ukupan broj stranica ponude. Kada je ponuda izrađena od više dijelova, stranice se

označavaju na način da svaki slijedeći dio započinje rednim brojem koji se nastavlja na

redni broj stranice kojim završava prethodni dio.

- Svi dokumenti/dokazi traženi ovom dokumentacijom za dostavu ponuda

prilažu se uz ponudu u izvorniku, ovjerenoj ili neovjerenoj preslici, te isti trebaju biti na

hrvatskom jeziku ili prevedeni na hrvatski jezik od strane ovlaštenog prevoditelja ili

ponuditelja.

- Ponuda se predaje u izvorniku i mora biti izrađena na izvornoj dokumentaciji u obliku

naznačenom u dokumentaciji za dostavu ponude.

- Ponuda se piše neizbrisivom tintom.

- Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod

datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.

- Ponuditelj se pri izradi ponude mora pridržavati zahtjeva i uvjeta iz ove dokumentacije

o nabavi.

Propisani tekst dokumentacije ne smije se mijenjati i nadopunjavati.

- Ponuda se zajedno sa pripadajućom dokumentacijom izrađuje na hrvatskom jeziku i

latiničnom pismu, a cijena ponude izražava se u kunama.

- Ponuda treba biti predana sa svim dokumentima navedenim u dokumentaciji o nabavi

za dostavu ponude.

- Ponuda treba biti uvezena jamstvenikom u nerastavljivu cjelinu. Uvezanu ponudu

potrebno je zapečatiti stavljanjem naljepnice na krajeve jamstvenika te utisnuti žig

ponuditelja.

 

20. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja u pisanom obliku, u zatvorenoj omotnici s nazivom i adresom Naručitelja, nazivom adresom ponuditelja, evidencijskim brojem nabave kojeg je naručitelj dodijelio pozivu za dostavu ponude, nazivom predmeta nabave na koju se ponuda odnosi, s naznakom «ne otvaraj».

Do isteka roka za dostavu ponuda ponuditelj može dodatnom, pravovaljanom potpisanom izjavom izmijeniti svoju ponudu, nadopuniti je ili od nje odustati. Izmjena i/ili dopuna ponude dostavlja se na isti način kao i osnovna ponuda s obveznom naznakom da se radi o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Ponuda se predaje u izvorniku.

Adresa na koju se dostavljaju ponude je:

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE , I. Mažuranića 28/B , HR -23 000 Zadar.

Omotnice dostavljene ili zaprimljene nakon isteka roka biti će vraćene ponuditelju neotvorene.

 

21. NAČIN DOSTAVE DOKUMENATA KOJI SU ZAJEDNIČKI ZA VIŠE

GRUPA PREDMETA NABAVE: Predmet nabave nije podijeljen u grupe.

 

22. MINIMALNI ZAHTJEVI KOJE ALTERNATIVNE PONUDE MORAJU ISPUNJAVATI

U ODNOSU NA PREDMET NABAVE, AKO SU DOPUŠTENE:

Alternativne ponude nisu dopuštene.

23. NAČIN ELEKTRONIČKE DOSTAVE PONUDE TE ZAHTJEVI VEZANI UZ

ELEKTRONIČKI PRIJENOS I DOSTAVU PONUDA AKO JE TAKVA DOSTAVA

DOPUŠTENA: Nije dopušteno dostavljanje ponude elektroničkim putem.

24. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Cijena ponude izražava se u eurima i piše se brojkama.

U cijenu ponude bez poreza na dodatnu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi vezani uz predmet nabave.

Ponuđena cijena je fiksna i nepromjenjiva i obuhvaća sve troškove vezane uz obavljanje predmeta nabave. Ponuditelj će u troškovniku predmeta nabave/specifikaciji, upisati jedinstvenu cijenu za cjelokupan predmet nabave.

Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost.

25. VALUTA PONUDE: Cijena ponude izražava se u eurima.

 

26. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE: Najniža cijena ponude.

 

27. JEZIK I PISMO: Ponuditelji se obvezuju svoje ponude, zajedno s pripadajućom dokumentacijom, izraditi na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu. Ako su neki od dijelova ponude traženih dokumentacijom o nabavi na nekom od stranih jezika ponuditelj je dužan uz navedeni dokument na stranom jeziku dostaviti i prijevod na hrvatski jezik navedenog dokumenta izvršen po ovlaštenom sudskom tumaču. Prijevod dokumenata izvršen po ovlaštenom sudskom tumaču mora sadržavati i Potvrdu ovlaštenog sudskog tumača kojom se potvrđuje da prijevod potpuno odgovara izvorniku sastavljenom na stranom jeziku, temeljem Pravilnika o stalnim sudskim tumačima.

28. ROK VALJANOSTI PONUDE: Najmanje 90 dana od dana otvaranja ponuda.

Naručitelj može pisanim putem zatražiti produženje roka valjanosti ponude.

 

29. VRSTA, SREDSTVO I UVJETI JAMSTVA, AKO SU TRAŽENA: Ne primjenjuje se.

 

30. DATUM, VRIJEME I MJESTO DOSTAVE I OTVARANJA PONUDA: Krajnji rok za

dostavu ponuda, bez obzira na način dostave, je 09. siječnja 2025. godine do 12:00 sati, na adresu: DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE, I. Mažuranića 28/B, 23 000 Zadar.

Ponuditelj samostalno određuje način dostave ponude i sam snosi rizik eventualnog gubitka odnosno nepravovremene dostave ponude.

Naručitelj neće provoditi javno otvaranje ponuda.

31. POSEBNI I OSTALI UVJETI ZA IZVRŠENJE UGOVORA:

Naručitelj će s izabranim ponuditeljem sklopiti Ugovor o nabavi nakon objave Odluke

o odabiru najpovoljnije ponude na internetskoj stranici Naručitelja.

32. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU/PONIŠTENJU: Naručitelj će donijeti

odluku o odabiru ili poništenju najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana

isteka roka za dostavu ponuda, a pisanu odluku o odabiru/poništenju Naručitelj će

objaviti na svojoj internetskoj stranici.

33. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA: Plaćanje se obavlja od strane naručitelja u roku od 30 dana od dana primitka računa, na IBAN račun odabranog ponuditelja.

 

34. PROVJERA PONUDITELJA:

Naručitelj može prije donošenja odluke o odabiru od najpovoljnijeg ponuditelja s kojim namjerava sklopiti ugovor o nabavi zatražiti dostavu izvornika ili ovjerenih preslika svih dokumenata koji su traženi a koje izdaju nadležna tijela.

Ako je gospodarski subjekt već u ponudi dostavio određene dokumente u izvorniku ili ovjerenoj preslici, nije ih dužan ponovo dostavljati.

Ako najpovoljniji gospodarski subjekt u ostavljenom roku ne dostavi sve zatražene

izvornike ili ovjerene preslike zatraženih dokaza, i/ili ne dokaže da i dalje ispunjava

uvjete koje je odredio javni naručitelj, javni naručitelj će isključiti takvog ponuditelja

odnosno odbiti će njegovu ponudu. Javni naručitelj će u tom slučaju ponovo izvršiti

rangiranje ponuda prema kriteriju za odabir ne uzimajući u obzir ponudu ponuditelja

kojeg je isključio, odnosno čiju je ponudu odbio te pozvati novog najpovoljnijeg

ponuditelja da dostavi traženo.

dom logo off