Prilagodba pristupačnosti

NIVELACIJA DOKUMENTACIJE -ENERGETSKA OBNOVA RJ BENKOVAC

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 20.11.2025. god.

Ur.broj: 01- 3725/2025

Evidencijski broj:  JN-  34–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            NIVELACIJA DOKUMENTACIJE -ENERGETSKA

                                                           OBNOVA RJ BENKOVAC

                                                           CPV: 71242000                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          9. 200,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       10 dana od potpisa Ugovora

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    28. studenog  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                      poštom/osobno na adresu sjedišta Naručitelja, NAPOMENA ''JN-34-25'')

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava izrade novelacije postojeće dokumentacije potrebne zbog energetske obnove Doma zdravlja Zadarske županije - RJ Benkovac (novelacija idejnog projekta zgrade na kat.čest 1761 k.o.- Benkovac; zgrade  na kat. čestici 1762 k.o. Benkovac).Također,  potrebno je izraditi nivelaciju glavnog projekta energetske obnove zgrade na kat. čestici  1761 k.o. Benkovac, te zgrade na kat.čestici 1762 k.o. Benkovac.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. GIN COMPANY d.o.o., Ul. Miroslava i Janka Perice 19, 23 00 Zadar, OIB: 91269631532 e-mail: nenad.suzberic@gin-company.hr
  2. DONAT o.o., Ruđera Boškovića 4/II, 23 000 Zadar, OIB: 82934068372 e-mail: davor@donat.hr
  3. IN SITU Zadar d.o.o., Varaždinska 17, 23 000 Zadar, OIB: 38537776458, e-mail: marin.insitu@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

UREĐENJE STOM. ORDINACIJE RIČINE

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 20.11.2025. god.

Ur.broj: 01- 3712/2025

Evidencijski broj:  JN-  29–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            UREĐENJE STOM. ORDINACIJE RIČINE

                                                           

                                                           CPV: 4545000                        

Procijenjena vrijednost nabave:          10. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       05.12.2025.god.-13.12.2025.god.

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    27. studenog  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                      poštom/osobno na adresu sjedišta Naručitelja, NAPOMENA ''JN-29-25'')

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja stomatološke ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Zadru na adresi Trg Damira Zdrilića 1, zbog useljenja drugih stomatologa. Predmet nabave je jedinstvena cjelina, radovi se odvijaju i tijekom vikenda. Odvoz starog otpada/namještaja, izrada i dobava/montaža novog radnog namještaja, te ostale pripremne radnje u vezi stom stolice (instalacije) moraju se odvijati na način koji ne remeti normalni rad okolnih ordinacija.

 

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

INFORMATIČKA OPREMA - HOSPICIJ

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 20.11.2025. god.

Ur.broj: 01- 3711/2025

Evidencijski broj:  JN-  30 –  25

UPIT/POZIV ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            INFORMATIČKA OPREMA  - HOSPICIJ

                                                           CPV: 30230000                      

Procijenjena vrijednost nabave:          8. 500,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena bez PDV-a

Rok izvođenja radova:                       -/-

Rok isporuke robe:                            prosinac 2025.god

Rok pružanja usluge:                         

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    27. studenoga 2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                      poštom/osobno   (na adresu sjedišta Naručitelja 

                                                           u    zatvorenoj omotnici (napomena ''JN-30-25'')         

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:

- Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Izjava o nekažnjavanju

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je informatička oprema za novi objekt (Hospicij-Babindub). Isporuka i konfiguracija opreme uključene su u cijenu, do kraja 2025.godine.

 

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

 

  1. RETIS INFORMATIKAd.o.o, Bana J. Jelačića 28/C, 23 000 Zadar, OIB: 49823161625 e-mail: retis@retis.hr
  2. LINKS d.o.o., Velebitska 8, 23 000 Zadar, OIB: 32614011568 e-mail: zadar@links.hr
  3. REEM ELECTRONIC d.o.O., F. Petrića 3, 23 000 Zadar, OIB: 09850216602, e-mail: reem@reem.hr

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

VIDEO NADZOR

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 17.11.2025. god.

Ur.broj: 01- 3682/2025

Evidencijski broj:  JN-  31–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            VIDEO NADZOR

                                                           

                                                           CPV: 32323500                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          5. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       01.12.2025.god.-.16.12.2025.god.

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    25. studenog  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                        poštom /osobno (napomena -oznaka JN-31-25)

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

-  Potrebna ovlaštenja/licnce (sukladno Zakonu)

Predmet nabave je jednostavna nabava i ugradnja sustava video-nadzora za hospicij Doma zdravlja Zadarske, na Babindubu. Radovi se , po potrebi odvijaju i tijekom vikenda. Garancija min 24 mjeseca.U cijenu uključana kompletna usluga (el.instalacije, dobava i montaža sustava video-nadzora).

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. PROTEX, Eugena Kumičića 44, 23 00 Zadar, OIB: 89027012761 e-mail: info@protexzadar.hr
  2. EXPERTNI SIGURNOSNI SUSTAVI o.o., Vukovarska 6/E, 23 000 Zadar, OIB: 58443170858 e-mail: prodaja@es-s.hr
  3. RETIS INFORMATIKA d.o.o., Bana Jelačiće 28/C, 23 000 Zadar, OIB: 49823161625, e-mail: retis@retis.hr

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM OBJEKTIMA (GRAČAC)

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 11.11.2025. god.

Ur.broj: 01- 3608/2025

Evidencijski broj:  JN-  20–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM

                                                           OBJEKTIMA (GRAČAC)     

                                                           CPV: 45262700                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          15. 947,66 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       20.11.2025.god.-.28.11.2025.god.

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    19. studenog  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                        poštom /osobno (napomena -oznaka JN-20-25)

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Gračacu na adresi Nikole Tesle 72. Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica i ordinacije), radovi se odvijaju i tijekom vikenda,. Odvoz glomaznog otpada, zaštita radnog namještaja, te ostale pripremne radnje moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih poslovnih prostora, te rad doktora).

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

STOMATOLOŠKI INSTRUMENTI

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 10.11.2025. god.

Ur.broj: 01- 3588/2025

Evidencijski broj:  JNN- 1– 25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            STOMATOLOŠKI INSTRUMENTI

                                                          

                                                           CPV: 33131000                      

Procijenjena vrijednost nabave:          7. 600,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                      

Rok isporuke robe:                            max 10 dana

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    19. studenog  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude                         poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u   zatvorenoj omotnici/napomena''PONUDA JNN-1-25“

                                                          

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava stomatoloških instrumenata neophodnih za rad stomatološke ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije na lokaciji Medulićeva 1 - ord. dr.dent.med Matea Renić. Rok isporuke definira se najdulje10 dana od dana potpisa Ugovora.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. SANITARIA DENTAL d.o.o, Korčulanska 4-6, 10 00 Zagreb, OIB: 30023990959 e-mail: dental@sanitaria.hr
  2. FOCUS MEDICAL o.o., Rimski put 31/b 8, 10 360 Sesvete, OIB: 52688316623 e-mail: stipe.prgomet@focus-medical.hr
  3. AETHER d.o.o., Ćirila Kosovela 47/a, 51 000 Rijeka, OIB: 18441998584, e-mail: prodaja@aether.hr

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

VAGINALNA SONDA

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 04.11.2025. god.

Ur.broj: 01- 3511/2025

Evidencijski broj:  JNN- 35– 25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            VAGINALNA SONDA

                                                          

                                                           CPV: 33100000                      

Procijenjena vrijednost nabave:          5. 600,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                      

Rok isporuke robe:                            30 dana

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    12. studenog  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude                         poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u   zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JNN-35-25“

                                                          

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava vaginalne sonde za ginekološku ordinaciju Doma zdravlja Zadarske županije. Rok isporuke definira se 30 dana od dana potpisa Ugovora, a jamstvo mora biti u trajanju od minimalno 24 mjeseca.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. SHIMADZU d.o.o, Zavrtnica 17, 10 00 Zagreb, OIB: 16214531266 e-mail: shimadzu@shimadzu.hr
  2. KORMEDIX o.o., Širolina 8, 10 000 Zagreb, OIB: 09287866000 e-mail: info@kormedix.hr
  3. FESTTA d.o.o., Braće Cvijića 32, 10 000 Zagreb, OIB: 38019717425, e-mail:zlatko.martinovic@festta.hr

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

UREĐENJE AMB PREMUDA

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 23.10.2025. god.

Ur.broj: 01- 3403/2025

Evidencijski broj:  JN-  33–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            UREĐENJE AMB PREMUDA

                                                          

                                                           CPV: 45450000                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          10. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       20 radnih dana od potpisa Ugovora

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    07. studenog  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude                         poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u   zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-33-25“

                                                          

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Premudi. Predmet nabave je jedinstvena, radovi se odvijaju i tijekom vikenda,. Odvoz glomaznog otpada, zaštita radnog namještaja, te ostale pripremne radnje moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih prostora.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. SK GRADNJA, 23 294 Premuda, OIB: 17454754233,e-mail: sergio.kovacevic@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

SERVIS KOTLOVNICA - JNN 2-25

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 24.10.2025. god.

Ur.broj: 01- 3427/2025

Evidencijski broj:  JNN- 2– 25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            ODRŽAVANJE KOTLOVNICA

                                                          

                                                           CPV: 50720000                      

Procijenjena vrijednost nabave:          8. 800,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                      

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                         10 radnih dana

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    07. studenog 2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude                         poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u   zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JNN-2-25“

                                                          

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

-Tražena uvjerenja

Predmet nabave je jednostavna nabava održavanja kotlovnica u objektima Doma zdravlja Zadarske županije.

 

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. TERMOINSTAL, Drniška 4, 23 00 Zadar, OIB: 77410281753 e-mail: damir.kunstek@gmail.com
  2. ZLATKO o.o., A.B. Šimića, 21 000 Split, OIB: 99980876672 e-mail: zlatko@st.t-com.hr
  3. BABIĆ d.o.o., Zinsko-Frankopanska 2/E, 23 000 Zadar, OIB: 78594949041, e-mail: info@babic.hr

 

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM OBJEKTIMA (AMB VAROŠ)

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Ivana Mažuranića 28/B

HR-23 000 Zadar

OIB: 82455745471

Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.

Zadar, 21.10.2025. god.

Ur.broj: 01- 3372/2025

Evidencijski broj:  JN-  20–  25

UPIT ZA PONUDU

Predmet jednostavne nabave:            DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM

                                                           OBJEKTIMA (AMB VAROŠ)

                                                           CPV: 45262700                                   

Procijenjena vrijednost nabave:          12. 000,00 bez PDV-a u EURIMA

Kriterij odabira:                                 najniža ponuđena cijena                            

Rok izvođenja radova:                       29.10.2025.god.-09.11.2025.god.

Rok isporuke robe:                           

Rok pružanja usluge:                        

Troškovnik – tehničke specifikacije  DA                                                    

(u privitku, ako je primjenjivo)

Rok za dostavu ponude:                    28. listopad  2025. godine do 12 sati

Način dostave ponude:                        poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)  u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-20-25“

                                                           Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za  usluge za koje se traži Upit/ponuda:

- Izjava o nekažnjavanju

- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga

- Upis u Sudski registar

- Ponudbeni list

- Troškovnik

Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Zadru na adresi Ruđera Boškovića 6. Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica, ordinacije, sanitarni čvor), radovi se odvijaju i tijekom vikenda,. Odvoz glomaznog otpada, zaštita radnog namještaja, te ostale pripremne radnje moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih poslovnih prostora.

 

Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:

 

  1. MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
  2. AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
  3. FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com

 

STRUČNO POVJERENSTVO:

 

DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE

Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima

Tel: 023/ 239 – 800

E-mail: dzz@dzzdzup.hr

dom logo off