- Status postupka: Otvoren
- Rok za dostavu: 28. studenog 2025. godine do 12 sati
- Prilozi: Poziv za dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 20.11.2025. god.
Ur.broj: 01- 3725/2025
Evidencijski broj: JN- 34– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: NIVELACIJA DOKUMENTACIJE -ENERGETSKA
OBNOVA RJ BENKOVAC
CPV: 71242000
Procijenjena vrijednost nabave: 9. 200,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova: 10 dana od potpisa Ugovora
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 28. studenog 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom/osobno na adresu sjedišta Naručitelja, NAPOMENA ''JN-34-25'')
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava izrade novelacije postojeće dokumentacije potrebne zbog energetske obnove Doma zdravlja Zadarske županije - RJ Benkovac (novelacija idejnog projekta zgrade na kat.čest 1761 k.o.- Benkovac; zgrade na kat. čestici 1762 k.o. Benkovac).Također, potrebno je izraditi nivelaciju glavnog projekta energetske obnove zgrade na kat. čestici 1761 k.o. Benkovac, te zgrade na kat.čestici 1762 k.o. Benkovac. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- GIN COMPANY d.o.o., Ul. Miroslava i Janka Perice 19, 23 00 Zadar, OIB: 91269631532 e-mail: nenad.suzberic@gin-company.hr
- DONAT o.o., Ruđera Boškovića 4/II, 23 000 Zadar, OIB: 82934068372 e-mail: davor@donat.hr
- IN SITU Zadar d.o.o., Varaždinska 17, 23 000 Zadar, OIB: 38537776458, e-mail: marin.insitu@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Otvoren
- Rok za dostavu: 27. studenog 2025. godine do 12 sati
- Prilozi: Poziv na dostavu ponuda Ponudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 20.11.2025. god.
Ur.broj: 01- 3712/2025
Evidencijski broj: JN- 29– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: UREĐENJE STOM. ORDINACIJE RIČINE
CPV: 4545000
Procijenjena vrijednost nabave: 10. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova: 05.12.2025.god.-13.12.2025.god.
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 27. studenog 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom/osobno na adresu sjedišta Naručitelja, NAPOMENA ''JN-29-25'')
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja stomatološke ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Zadru na adresi Trg Damira Zdrilića 1, zbog useljenja drugih stomatologa. Predmet nabave je jedinstvena cjelina, radovi se odvijaju i tijekom vikenda. Odvoz starog otpada/namještaja, izrada i dobava/montaža novog radnog namještaja, te ostale pripremne radnje u vezi stom stolice (instalacije) moraju se odvijati na način koji ne remeti normalni rad okolnih ordinacija. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
- AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
- FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Otvoren
- Rok za dostavu: 27. studenoga 2025. godine do 12 sati
- Prilozi: Javni pozivPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 20.11.2025. god.
Ur.broj: 01- 3711/2025
Evidencijski broj: JN- 30 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: INFORMATIČKA OPREMA - HOSPICIJ
CPV: 30230000
Procijenjena vrijednost nabave: 8. 500,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: prosinac 2025.god
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 27. studenoga 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom/osobno (na adresu sjedišta Naručitelja
u zatvorenoj omotnici (napomena ''JN-30-25'')
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je informatička oprema za novi objekt (Hospicij-Babindub). Isporuka i konfiguracija opreme uključene su u cijenu, do kraja 2025.godine. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- RETIS INFORMATIKAd.o.o, Bana J. Jelačića 28/C, 23 000 Zadar, OIB: 49823161625 e-mail: retis@retis.hr
- LINKS d.o.o., Velebitska 8, 23 000 Zadar, OIB: 32614011568 e-mail: zadar@links.hr
- REEM ELECTRONIC d.o.O., F. Petrića 3, 23 000 Zadar, OIB: 09850216602, e-mail: reem@reem.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Otvoren
- Rok za dostavu: 25. studenog 2025. godine do 12 sati
- Prilozi: Poziv za dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 17.11.2025. god.
Ur.broj: 01- 3682/2025
Evidencijski broj: JN- 31– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: VIDEO NADZOR
CPV: 32323500
Procijenjena vrijednost nabave: 5. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova: 01.12.2025.god.-.16.12.2025.god.
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 25. studenog 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (napomena -oznaka JN-31-25)
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik - Potrebna ovlaštenja/licnce (sukladno Zakonu) Predmet nabave je jednostavna nabava i ugradnja sustava video-nadzora za hospicij Doma zdravlja Zadarske, na Babindubu. Radovi se , po potrebi odvijaju i tijekom vikenda. Garancija min 24 mjeseca.U cijenu uključana kompletna usluga (el.instalacije, dobava i montaža sustava video-nadzora). |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- PROTEX, Eugena Kumičića 44, 23 00 Zadar, OIB: 89027012761 e-mail: info@protexzadar.hr
- EXPERTNI SIGURNOSNI SUSTAVI o.o., Vukovarska 6/E, 23 000 Zadar, OIB: 58443170858 e-mail: prodaja@es-s.hr
- RETIS INFORMATIKA d.o.o., Bana Jelačiće 28/C, 23 000 Zadar, OIB: 49823161625, e-mail: retis@retis.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Otvoren
- Rok za dostavu: 19. studenog 2025. godine do 12 sati
- Prilozi: Poziv za dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 11.11.2025. god.
Ur.broj: 01- 3608/2025
Evidencijski broj: JN- 20– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM
OBJEKTIMA (GRAČAC)
CPV: 45262700
Procijenjena vrijednost nabave: 15. 947,66 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova: 20.11.2025.god.-.28.11.2025.god.
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 19. studenog 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (napomena -oznaka JN-20-25)
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Gračacu na adresi Nikole Tesle 72. Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica i ordinacije), radovi se odvijaju i tijekom vikenda,. Odvoz glomaznog otpada, zaštita radnog namještaja, te ostale pripremne radnje moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih poslovnih prostora, te rad doktora). |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
- AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
- FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 19. studenog 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 21. studenog 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv za dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 10.11.2025. god.
Ur.broj: 01- 3588/2025
Evidencijski broj: JNN- 1– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: STOMATOLOŠKI INSTRUMENTI
CPV: 33131000
Procijenjena vrijednost nabave: 7. 600,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova:
Rok isporuke robe: max 10 dana
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 19. studenog 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici/napomena''PONUDA JNN-1-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava stomatoloških instrumenata neophodnih za rad stomatološke ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije na lokaciji Medulićeva 1 - ord. dr.dent.med Matea Renić. Rok isporuke definira se najdulje10 dana od dana potpisa Ugovora. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- SANITARIA DENTAL d.o.o, Korčulanska 4-6, 10 00 Zagreb, OIB: 30023990959 e-mail: dental@sanitaria.hr
- FOCUS MEDICAL o.o., Rimski put 31/b 8, 10 360 Sesvete, OIB: 52688316623 e-mail: stipe.prgomet@focus-medical.hr
- AETHER d.o.o., Ćirila Kosovela 47/a, 51 000 Rijeka, OIB: 18441998584, e-mail: prodaja@aether.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 12. studenog 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 19. studenog 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Poziv za dostavu ponudaPonudbeni listMinimalne tehničke karakteristikeIzjava o nekažnjavanju
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 04.11.2025. god.
Ur.broj: 01- 3511/2025
Evidencijski broj: JNN- 35– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: VAGINALNA SONDA
CPV: 33100000
Procijenjena vrijednost nabave: 5. 600,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova:
Rok isporuke robe: 30 dana
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 12. studenog 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JNN-35-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava vaginalne sonde za ginekološku ordinaciju Doma zdravlja Zadarske županije. Rok isporuke definira se 30 dana od dana potpisa Ugovora, a jamstvo mora biti u trajanju od minimalno 24 mjeseca. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- SHIMADZU d.o.o, Zavrtnica 17, 10 00 Zagreb, OIB: 16214531266 e-mail: shimadzu@shimadzu.hr
- KORMEDIX o.o., Širolina 8, 10 000 Zagreb, OIB: 09287866000 e-mail: info@kormedix.hr
- FESTTA d.o.o., Braće Cvijića 32, 10 000 Zagreb, OIB: 38019717425, e-mail:zlatko.martinovic@festta.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 07. studenog 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 13. studenoga 2025. godine objabljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv za dostavu ponudaIzjava o nekažnjavanjuPonudbeni listTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 23.10.2025. god.
Ur.broj: 01- 3403/2025
Evidencijski broj: JN- 33– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: UREĐENJE AMB PREMUDA
CPV: 45450000
Procijenjena vrijednost nabave: 10. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova: 20 radnih dana od potpisa Ugovora
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 07. studenog 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-33-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Premudi. Predmet nabave je jedinstvena, radovi se odvijaju i tijekom vikenda,. Odvoz glomaznog otpada, zaštita radnog namještaja, te ostale pripremne radnje moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih prostora. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
- AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
- SK GRADNJA, 23 294 Premuda, OIB: 17454754233,e-mail: sergio.kovacevic@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 07. studenog 2025. godine do 12 sati
- Napomena: 13. studenoga 2025. godine objabljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPozviv na dostavu ponudaIzjava o nekažnjavanjuPonudbeni listTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 24.10.2025. god.
Ur.broj: 01- 3427/2025
Evidencijski broj: JNN- 2– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: ODRŽAVANJE KOTLOVNICA
CPV: 50720000
Procijenjena vrijednost nabave: 8. 800,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova:
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge: 10 radnih dana
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 07. studenog 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JNN-2-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik -Tražena uvjerenja Predmet nabave je jednostavna nabava održavanja kotlovnica u objektima Doma zdravlja Zadarske županije. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- TERMOINSTAL, Drniška 4, 23 00 Zadar, OIB: 77410281753 e-mail: damir.kunstek@gmail.com
- ZLATKO o.o., A.B. Šimića, 21 000 Split, OIB: 99980876672 e-mail: zlatko@st.t-com.hr
- BABIĆ d.o.o., Zinsko-Frankopanska 2/E, 23 000 Zadar, OIB: 78594949041, e-mail: info@babic.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 28. listopad 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 3. studenog 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv za dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
HR-23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 21.10.2025. god.
Ur.broj: 01- 3372/2025
Evidencijski broj: JN- 20– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM
OBJEKTIMA (AMB VAROŠ)
CPV: 45262700
Procijenjena vrijednost nabave: 12. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena
Rok izvođenja radova: 29.10.2025.god.-09.11.2025.god.
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 28. listopad 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici/napomena „PONUDA JN-20-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
|
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacije Doma zdravlja Zadarske županije u Zadru na adresi Ruđera Boškovića 6. Predmet nabave je jedinstvena cjelina (čekaonica, ordinacije, sanitarni čvor), radovi se odvijaju i tijekom vikenda,. Odvoz glomaznog otpada, zaštita radnog namještaja, te ostale pripremne radnje moraju se odvijati na način da ne remete normalni rad okolnih poslovnih prostora. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 e-mail: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
- AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
- FINAL DEKOR d.o.o., Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, e-mail: finaldekor@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr

