- Status postupka: Otvoren
- Rok za dostavu: 01. kolovoza 2025. godine do 12 sati
- Prilozi: Poziv na dostavu ponudaIzjava o nekažnjavanjuPonudbeni listTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 25.07.2025. god.
Ur.broj: 01- 2359/2025
- Evidencijski broj: JN- 44/45 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: NAMJEŠTAJ I OPREMA ZA ORDINACIJU OPĆE/OBITELJSKE MEDICINE
CPV: 33192000; 33100000
Procijenjena vrijednost nabave: 8. 100,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: max.15 dana od dana potpisa Ugovora
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 01. kolovoza 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-44/45-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je namještaj/oprema koja je neophodna za rad nove ordinacije opće/obiteljske mediine. Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element Ugovora. Isporuka i montaža uključene su u cijenu. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MEDIA d.o.o, Karlovačka cesta 65/A, 10 020 Zagreb, OIB: 96725652983 e-mail: majak@media-instrumenti.hr
- KARDIAN d.o.o., Aleksandra Hondla 2/9, 10 000 Zagreb, OIB: 17406113186 e-mail: senka.beneta@kardian.hr
- RETINA d.o.o, Hrelička 64/66, 10 010 Zagreb, OIB: 32928250651, e-mail: edita.mikec@retina.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Otvoren
- Rok za dostavu: 01. kolovoza 2025. godine do 12 sati
- Prilozi: Poziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 25.07.2025. god.
Ur.broj: 01- 2538/2025
Evidencijski broj: JN- 25– 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: VOZILO ZA RJ GRAČAC (4X4 POGON)
CPV: 34110000
Procijenjena vrijednost nabave: 22. 400,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: do izvršenja (30 dana od potpisa Ugovora)
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 01. kolovoza 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-25-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu za koje se traži Upit/ponuda:
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik - Izjava (ovjerena od strane ovl.osobe Ponuditelja) da vozilo ima osiguran servis na području Zadarske županije - Izjava (ovjerena od strane ovl.osobe Ponuditelja) da će, ukoliko Ponuda bude prihvaćena, isporuka vozila biti izvšena unutar 30 dana od trenutka potpisa Ugovora Predmet nabave je nabava vozila za RJ Gračac (4x4 pogon, za brdsko-planinska područja). Kao mjesto izvršenja usluge, Naručitelj definira parking upravne zgrade u Zadru, na adresi Ivana Mažuranića 28/B. U trenutku primopredaje vozilo mora imati dostatnu količinu goriva za minimum 200 kilometara. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit/Poziv za dostavu ponuda:
- MITROVIĆ d.o.o, Zagrebačka ulica 92, 23 000 Zadar, OIB: 21190903534 email: dalibor.antic@ac-mitrovic.com
- TROFEJ AUTO d.o.o., Zagrebacka ulica 92, 23 000 Zadar, OIB: 70184276991, email: nikola.milovanovic@trofej-auto.hr
- RB AUTO d.o.o, Ulica 159. brigade 10, 23 000 Zadar, OIB: 51138584691, email: kresimir.skara@rbauto.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Otvoren
- Rok za dostavu: 23. srpnja 2025. godine do 12 sati
- Napomena: 21.7.2025. godine objavljen je odgovor na upit
- Prilozi: Poziv na dostavu ponudaPonudbeni listTehničke specifikacijeIzjava o nekažnjavanjuOdgovor na upit
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 16.07.2025. god.
Ur.broj: 01- 2277/2025
Evidencijski broj: JN- 15 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: DENTALNA JEDINICA (1kom)
CPV: 33192410
Procijenjena vrijednost nabave: 16. 500,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: max 6 tjedana od potpisa Ugovora
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 23. srpnja 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-15-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik 1. Predmet nabave je dentalna jedinica za stomatološku ordinaciju Ustanove, na adresi Medulićeva 1 ,Zadar. Isporuka, montaža i puštanje u rad uključene su u cijenu.Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element iz ovog Poziva na dostavu ponuda i iznosi maximalno 6 tjedana od dana obostranog potpisa Ugovora. Jamstveni rok/garancija (minimalno 12 mjeseci) i osiguran servis također se moraju ispoštovati od strane isporučitelja. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit/Poziv za dostavu ponuda:
- DENTAL SERVIS MATIĆ d.o.o, Mogilska 52/C, 10 000 Zagreb, OIB: 70960093072 e-mail: servis@dentalservis.hr
- FOKUS MEDICAL d.o.o., Rimski put 31/b, 10 360 Sesvete, OIB: 52688316623 e-mail: stipe.prgomet@fokus-medical.hr
- SANITARIA DENTAL d.o.o, Korčulanska 4-6, 10 000 Zagreb, OIB: 30023990959, e-mail: dental@sanitaria.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 03. srpnja 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 4.srpnja 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 26.06.2025. god.
Ur.broj: 01- 2036/2025
Evidencijski broj: JNN- 24 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: INF.OPREMA - RAČUNALA ZA ORDINACIJE
CPV: 30230000
Procijenjena vrijednost nabave: 11. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: sukcesivno, po potrebama Naručitelja
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 03. srpnja 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JNN-24-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Ssdski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je informatička oprema (računala, monitori, printeri, čitači kartica) za ordinacije Ustanove (pedijatrija-Poliklinika OB Zadar, stomatologija-Medulićeva 1 u Zadru, ordinacija opće/obiteljske medicine u Bibinju, ordinacija opće/obiteljske medicine u Zadru (Borik), stomatološka ordinacija u Škabrnji po odllasku koncesionara u mirovinu, za potrebe Uprave.. Isporuka i konfiguracija opreme uključene su u cijenu. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- RETIS INFORMATIKA d.o.o, Bana Jelačića 28/C, 23 000 Zadar, OIB: 49823161625 e-mail: retis@retis.hr
- LINKS d.o.o., Velebitska 8, 23 000 Zadar, OIB: 32614011568 e-mail: zadar@links.hr
- REEM ELECTRONIC d.o.o, F. Petrića 3, 23 000 Zadar, OIB: 09850216602, e-mail: reem@reem.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 02. srpnja 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 3. srpnja 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPozivPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 13.06.2025. god.
Ur.broj: 01- 1920/2025
- Evidencijski broj: JN- 39/42 – 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: NAMJEŠTAJ/OPREMA ZA 2 PEDIJATRIJSKE . ORDINACIJE
CPV: 33192000; 33100000
Procijenjena vrijednost nabave: 16. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: 15 dana od dana potpisa Ugovora
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 02. srpnja 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-39/42-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Sudski registar - Izjava o nekažnjavanju - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je namještaj/oprema koja je neophodna za rad pedijatrijskih ordinacija. Rok isporuke Naručitelj definira kao bitan element Ugovora. Isporuka i montaža uključene su u cijenu. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MEDIA d.o.o, Karlovačka cesta 65/A, 10 020 Zagreb, OIB: 96725652983 e-mail: majak@media-instrumenti.hr
- KARDIAN d.o.o., Aleksandra Hondla 2/9, 10 000 Zagreb, OIB: 17406113186 e-mail: senka.beneta@kardian.hr
- RETINA d.o.o, Hrelička 64/66, 10 010 Zagreb, OIB: 32928250651, e-mail: edita.mikec@retina.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 27. svibanj 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 3. lipnja 2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzvjava o nekažnjavanjuTehničke specifikacijeTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 20.05.2025. god.
Ur.broj: 01- 1570/2025
Evidencijski broj: JN- 26– 25
UPIT/POZIV ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: VOZILA ZA PATRONAŽU (2 KOM)
CPV: 34110000
Procijenjena vrijednost nabave: 17. 600,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe: do izvršenja (5 radnih dana od potpisa Ugovora)
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 27. svibanj 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: „poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-26-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu za koje se traži Upit/ponuda:
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda Porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik - Izjava (ovjerena od strane ovl.osobe Ponuditelja) da je vozilo servisirano unutrar 45 dana - Izjava (ovjerena od strane ovl.osobe Ponuditelja) da je vozila posjeduju/imaju valjanu registraciju do kraja godine u kojoj se vrši prodaja (do 31.12.2025.god. minimalno) - Izjava (ovjerena od strane ovl.osobe Ponuditelja) da će, ukoliko Ponuda bude prihvaćena, isporuka vozila biti izvšena unutar 5 radnih dana od trenutka potpisa Ugovora Predmet nabave je jednostavna nabava vozila za patronažu (2 kom). Kao mjesto izvršenja usluge, Naručitelj definira parking upravne zgrade u Zadru, na adresi Ivana Mažuranića 28/B. U trenutku primopredaje vozila moraju imati dostatnu količinu goriva za minimum 200 kilometara, te valjane auto-gume. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit/Poziv za dostavu ponuda:
- PETA BRZINA d.o.o, Jadranska cesta 145, 23 000 Zadar, OIB:35758070057 email: tomislav.dzaja@peta-brzina.hr
- PORSCHE INTER AUTO d.o.o.- PORSCHE SPLIT, Salonitanska ulica 13, 21 210 Solin, OIB: 67492500921, email: josip.matic@porsche.hr
- AUTO CENTAR JEDAN d.o.o, Ante Šupuka 10, 22 000 Šibenik, OIB: 31512053606, email: jurica@ac-jedan.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 14. svibanj 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 15.5.2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik 1Troškovnik 2
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: ravnatelj mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 05.05.2025. god.
Ur.broj: 01- 1371/2025
Evidencijski broj: JN- 20– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: DODATNA ULAGANJA NA GRAĐEVINSKIM
OBJEKTIMA (ord dr.P.Orlović, ord dr.S.Miletić)
CPV: 45262700
Procijenjena vrijednost nabave: 11. 000,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: 19.-23.05.2025 (Orlović); 02.-06.06.2025.(Miletić)
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge:
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 14. svibanj 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja) u zatvorenoj omotnici uz napomenu „PONUDA JN-20-25“
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava uređenja ordinacija Doma zdravlja Zadarske županije u Zadru. Medulićeva 1 (ordinacija opće/obiteljske medicine dr. P.Orlović i stomatološka ordinacija dr.dent.med. S.Miletić). Predmet nabave je jedinstvena cjelina. Za odabir najpovoljnijeg ponuditelja gleda se ukupna cijena, zbirno za obje ordinacije. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- MAJSTOR MARIO Obrt za popravke i usluge, Put Dikla 53, 23 00 Zadar, OIB:68558403720 email: knjigovodstvo.tanja@gmail.com
- AG SUSTAVI o.o., Put Dikla 74, 23 000 Zadar, OIB: 81861776350 e-mail: hvacteh@gmail.com
- FINAL DEKOR d.o.o, Augusta Šenoe 21, 23 000 Zadar, OIB: 77449456694, email: finaldekor@gmail.com
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 30.travnja 2025. do 11 h
- Odluka o odabiru: 7.5.2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponuda
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 29. travanj 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 7.5.2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaPonudbeni listIzjava o nekažnjavanjuTroškovnik 1Troškovnik 2
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: v.d. ravnatelja mr.sc. Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 18.04.2025. god.
Ur.broj: 01- 1211/2025
Evidencijski broj: JNN- 41– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: PROGRAMSKO RJEŠENJE ZA TEL. NARUČIVANJE
LIJEKOVA MOBILNOM-WEB APLIKACIJOM
CPV: 85142000-7
Procijenjena vrijednost nabave: 6. 200,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge: 01.05.2025-31.04.2026.
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 29. travanj 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: poštom /osobno (na adresu sjedišta Naručitelja)
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za usluge za koje se traži Upit/ponuda:
- Izjava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Upis u Sudski registar - Ponudbeni list - Troškovnik Predmet nabave je jednostavna nabava programskog rješenja za telefonsko naručivanje lijekova prema Troškovniku i tehničkim specifikacijama koja su sastavni dio ovog Poziva/Upita za dostavu ponuda. Nabavom usluga programskog rješenja za telefonsko naručivanje lijekova, korisnicima zdravstvenih usluga olakšava se dostupnost zdravstvene usluge. Pozivanjem jedinstvenog broja sustava, korisnici usluga u glasovnom izborniku biraju izabranog liječnika obiteljske medicine, te ostavljaju glasovnu poruku. Jedinstveni telefonski broj sustava mora se razlikovati od tel.broja ordinacije, te za vrijeme pozivanja broja sustava, telefon u ordinaciji ne zvoni. Naručitelj je u predmetnom postupku odredio predviđenu (okvirnu) količinu predmeta nabave, koja je iskazana u Troškovniku i sastavni je dio ovog Poziva. Stvarno nabavljena količina predmeta nabave na temelju sklopljenog Ugovora, može biti neznatno veća ili manja od okvirne količine, sukladno promjenama u strukturi/broju ordinacija Naručitelja. Kao mjesto izvršenja usluge, Naručitelj definira sve ordinacije opće/obiteljske medicne koje se nalaze pod okriljem Doma zdravlja Zadarske županije. |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- SKVID d.o.o, Jalševečka cesta 40, 10 040 Zagreb, OIB:27197549120 email: info@skvid.hr
- 4 Tel Telekomunikacije o.o., Mirka Kleščića 7, 10 430 Samobor, OIB: 60118505378, email: email: dino.aric@4tel.com.hr
- GreenByteHub d.o.o, Vlatka Mačeka 7, 10 430 Samobor, OIB: 68496715262, email: matija.zupancic@greenbytehub.hr
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr
- Status postupka: Završen
- Rok za dostavu: 24. ožujak 2025. godine do 12 sati
- Odluka o odabiru: 7.4.2025. godine objavljena je Odluka o odabiru
- Prilozi: Odluka o odabiruPoziv na dostavu ponudaIzjava o nekažnjavanjuPonudbeni listTroškovnik
DOM ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Ivana Mažuranića 28/B
23 000 Zadar
OIB: 82455745471
Odgovorna osoba Naručitelja: v.d. ravnatelja mr.sc.Marko Kolega, dr. med.
Zadar, 12.03.2025. god.
Ur.broj: 01- 000/2025
Evidencijski broj: JNN- 4– 25
UPIT ZA PONUDU
Predmet jednostavne nabave: ODRŽAVANJE BIONET SUSTAVA
CPV: 72212170
Procijenjena vrijednost nabave: 4. 500,00 bez PDV-a u EURIMA
Kriterij odabira: najniža ponuđena cijena bez PDV-a
Rok izvođenja radova: -/-
Rok isporuke robe:
Rok pružanja usluge: 01.04.2025-31.12.2025.
Troškovnik – tehničke specifikacije DA
(u privitku, ako je primjenjivo)
Rok za dostavu ponude: 24. ožujak 2025. godine do 12 sati
Način dostave ponude: E-mailom na: dzz@dzzdzup.hr / poštom / osobno
Ostali bitni uvjeti i napomene koji se traže vezano za robu/usluge/radove za koje se traži Upit/ponuda:
- Izhava o nekažnjavanju - Potvrda porezne uprave o nepostojanju duga - Sudski registar - |
Naziv, sjedište, OIB i e-mail adresa gospodarskih subjekata kojima će se uputiti Upit za dostavu ponuda:
- IGEA d.o.o, Supilova 7/B, 42 000 Varaždin, OIB:05954000808 email: ivana.trbojevic@igea.hr
- STATUS d.o.o., Erazma Barčića 15/II kat, 51 000 Rijeka, OIB: 98872214577 email: zoran@status.hr
- IN 2 d.o.o, Josipa Marohnića 1/1, 10 000 Zagreb, OIB: 68195665956, email: kresimir.cindric@in2.eu
STRUČNO POVJERENSTVO:
DOMA ZDRAVLJA ZADARSKE ŽUPANIJE
Kontakt zadužen za komunikaciju s ponuditeljima
Tel: 023/ 239 – 800
E-mail: dzz@dzzdzup.hr